Termenii şi condiţiile site-ului www.yveline.ro

I. Informaţii generale

  1. Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru www.yveline.ro, tu – numit în continuare cumpărătorul, devii client al Societăţii LES SAVEURS D’YVELINE GRUP SRL – numită în continuare YVELINE. Prin urmare te invităm să citești informaţiile următoare, înainte de a finaliza procesul de cumpărare al produselor de pe site-ul nostru.
  2. Unicul comerciant al produselor puse la vânzare pe site-ul nostru www.yveline.ro, numit în continuare magazine online, este Societatea LES SAVEURS D’YVELINE GRUP SRL.
  3. Informaţiile despre comerciant sunt:
    Denumirea societăţii: LES SAVEURS D’YVELINE GRUP SRL
    Sediul social: Str. Bihor nr. 7-9, sector 1, București
    Punct de lucru: Str. Bihor nr. 7, sector 1, Bucuresti
    Cod unic de înregistrare: RO26684662
    Nr. înregistrare în Registrul Comerţului: J40/3005/2010
    Telefon de contact: 0726.931.379 / 0766.753.588
    Adresă de e-mail de contact: comenzi@yveline.ro
  4. Magazinul nostru online onorează comenzile primite de la cumpărători în limita disponibilităţii şi în condiţiile în care au fost acceptate Termenii şi condiţiile generale ale site-ului, care sunt obligatorii şi necesare pentru plasarea unei comenzi.
  5. Preţurile şi cantităţile disponibile în magazinul online sunt actualizate cu atenţie. YVELINE îşi rezervă dreptul de a modifica orice preţ afişat eronat din cauza unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare. YVELINE nu își asumă răspunderea pentru afișarea unor prețuri sau informații eronate datorate unor greșeli tehnice ce pot apărea pe parcursul funcționării magazinului online. De asemenea YVELINE își rezervă dreptul de a retrage anumite produse din cauza unor probleme de calitate sau de altă natură ce pot apărea.
  6. Întregul conţinut al site-ului www.yveline.ro este proprietatea Societăţii LES SAVEURS D’YVELINE GRUP SRL şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Folosirea de către orice persoană, fără acordul YVELINE, a elementelor de grafică , elementelor web, scripturi, programe, baze de date, imagini, text, se pedepseşte în conformitate cu legile în vigoare. Raportarea cazurilor încălcării drepturilor de autor se poate face la comenzi@yveline.ro.

II. Înregistrarea în magazinul online

  1. Plasarea unei comenzi în magazinul online nu necesită o înregistrare prealabilă, datele necesare efectuării livrării și plății vor fi furnizate la finalul procesului de comandă.

III. Procesul de cumpărare în magazinul online

  1. Cumpărătorii pot plasa comenzi numai prin intermediul magazinului online. Nu se acceptă comenzi prin telefon, fax, email sau poştă. YVELINE va transmite cumpărătorilor informații privind comenzile prin mijloace electronice. Excepție fac situațiile neobişnuite, în care vor fi necesare clarificări telefonice, înainte de confirmarea informațiilor privind comanda prin mijloace electronice.
  2. Pentru a afla mai multe detalii despre produse, accesează secțiunea ”Descriere produs” aflată alături de imaginea fiecărui produs. În cazul în care ai întrebări suplimentare legate de produse, te rugăm să ne contactezi la adresa: comenzi@yveline.ro.
  3. Prețurile produselor sunt afișate pentru fiecare produs selectat, conțin TVA și se referă întotdeauna la prețul per bucata.
  4. Poți colecta produsele selectate apăsând butonul ”Coș de cumpărături”. Conținutul Coşului de cumpărături poate fi modificat sau șters înainte de plasarea comenzii. La comenzi de peste 150 lei se va face un discount de 10%, iar la comenzi de peste 300 lei un discount de 15% din valoarea totala a coșului de cumparaturi.
  5. Comanda reprezintă un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător şi cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediu site-ului, intenţia sa de a achiziţiona bunuri şi servicii de pe site. Finalizarea comenzii se face prin apăsarea butonului „Plasează comandă”. Comanda va fi considerată un contract online creat, dar nesemnat, ce va fi arhivat și va putea fi accesat oricând la o dată ulterioară. Contractul online reprezintă contractul încheiat la distanţă, între YVELINE, în calitate de vânzător şi dumneavoastra, in calitate de cumpărător, fără prezenţa fizică simultană a acestora.
  6. Ulterior poti alege finalizarea comenzii prin achitarea contravalorii acesteia prin card bancar sau ordin de plata.
  7. YVELINE va trimite o confirmare prin e-mail referitoare la recepționarea comenzii. În lipsa stocului disponibil este posibil ca YVELINE să nu poată onora comanda. În aceste situații, YVELINE va anunța cumpărătorul prin mijloace electronice sau telefon.
  8. Dupa incasarea valorii comenzii YVELINE va trimite o confirmare prin e-mail referitoare predarea comenzii catre firma de curierat si data aproximativa a livrarii acesteia. Impreuna cu comanda vei primi de asemenea documentul fiscal de livrare a comenzii.
  9. La momentul primirii coletului veti achita costul transportului direct curierului. Fiecare comandă are un bon fiscal asociat, ce conține toate informațiile despre produsele comandate.

IV. Primirea comenzilor și înlocuirea produselor

  1. La primirea comenzii, daca se constata deteriorarea ambalajului cumpărătorul este rugat sa verifice in fata curierului intregul continut al coletului şi se va asigura că produsele corespund celor indicate pe bon și comenzii plasate. În cazul în care se observă orice nereguli, cumpărătorul va intocmi impreuna cu curierul o nota de constatare si va contacta imediat YVELINE. Se va consemna de asemenea daca sunt produse deteriorate in interiorul coletului.
  2. În cazul în care coletul este intact, cumpărătorul va semna curierului pentru primire si ulterior va face verificarea continutului. Daca se constata diferente fata de documentul de insotire al coletului va anunta in termen de 24 ore pe YVELINE la adresa comenzi@yveline.ro pentru remedierea situatiei.

V. Returnarea produselor

  1. Toate produsele comercializate în magazinul virtual sunt alimentare astfel încât sunt exceptate de la dreptul de retragere. De aceea, conform legislației în vigoare, O.G 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii,  returnarea produselor în condițiile celor 14 zile calendaristice nu este posibilă.

VI. Încheierea contractului la distanță

  1. După 24 ore de la primirea comenzii contractul la distanță pentru comanda plasată în magazinul online încetează.

VII. Utilizarea în siguranță a magazinului online

  1. Cumpărând din acest magazin online înseamnă că ești la curent și accepți oportunitățile și restricțiile asociate utilizării internetului, în special în ceea ce priveşte performanțele tehnice și orice posibile erori. Cumpărătorii îşi asumă orice răspundere în privința comenzilor plasate şi a tranzacțiilor care presupun folosirea datelelor personale. Având în vedere cele de mai sus te rugăm să te asiguri că datele tale sunt controlate corespunzător.
  2. YVELINE nu este răspunzător pentru oricare din erorile enumerate mai jos: – posibile erori de funcționare a rețelelor de internet care pot afecta buna funcționare a magazinului online; – orice eroare survenită în orice dispozitiv de transmisie al liniilor de comunicație; – pierderea oricăror documente, fie că este vorba de documente în format tipărit sau electronic, şi în special pierderea oricăror date; – funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe de software; – consecințele oricărei erori survenite din funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe sau a unor evenimente neprevăzute sau erori tehnice.
  3. YVELINE nu este răspunzător pentru cazurile de forță majoră sau evenimentele ce nu sunt sub controlul acesteia.
  4. YVELINE nu este răspunzător pentru orice prejudiciu direct sau indirect cauzat de înregistrarea în magazinul online, indiferent de motiv.
  5. Cumpărătorii sunt răspunzători de protejarea datelor lor personale necesare înregistrării în magazinul online față de terțe persoane precum și de cumpărăturile efectuate prin intermediul magazinul online.
  6. YVELINE își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și condițiile de cumpărare precum și oferta sau orice oferte speciale ale magazinul online, indiferent de motiv. Modificările sunt valabile începând cu data comunicării acestora pe site și prin urmare nu afectează comenzile efectuate înainte de această dată. YVELINE nu este nevoit să ofere niciun fel de explicații suplimentare referitor la implementarea oricăror modificări, în afara celor de mai sus. În cazul în care nu ești de acord cu aceste condiții cu privire la posibile modificari te rugăm să abandonezi comanda.
  7. YVELINE va raporta Poliției și organelor legii competente în acest sens orice tentativă de fraudă sesizată.
  8. YVELINE nu va fi răspunzător pentru orice fraudă comisă de către un terț în detrimentul oricărui utilizator. În cazul în care un utilizator încalcă regulamentul sub orice formă, YVELINE va anula înregistrarea și comenzile acestuia, iar cumpărătorul nu va avea dreptul de a contesta decizia.
  9. YVELINE nu își asumă nicio răspundere pentru performanța eronată rezultată din furnizarea unor date eronate în cursul procesului de achiziție.